didn't expect it from you!

2011-08-03 @ 11:15:19

Morgon! Försökt hela veckan att vända på dygnet men det vill verkligen inte funka för mig så ska försöka mig på resterande dagarna att lägga mig sent som faen & kliva upp tidigt.. Jag är verkligen inte en morgonmänniska!!

Men på tal om ingenting så försökte jag igår att lägga mig tidigt så jag ligger alltså i sängen och håller på & halvslumrar och känner verkligen hur nääära John Blund är och då...... ett sms! Tror jag flög upp i taket av irritation när jag kolla på de och ser att de är Bostaden som kände för att skicka en påminnelse om att mitt medlemskap håller på att gå ut KL 00.10 PÅ NATTEN!!! iiiidioter!
Så av irritation skickar jag ett mejl som löd så här;
"Hej!

Jag är medlem hos er och ej haft chansen att logga in för att "förnya" medlemsavtalet, tiden har ännu inte gått ut men jag skulle vilja be er att byta era tider på eran sms-påminnelse. Jag börjar tidigt på morgonen och vill helst inte vakna 00.10 av ett sms från er!! Skulle ni kunna kika om de går att byta tid snarast!!
Tack på förhand,
MVH Jenny Oscarsson"
Men har faktiskt inte tid att skriva mer, ska börja hyvla & spackla sovrummet! Ska iaf försöka på egen hand, annars så skulle min kära vän Pour hjälpa mig! Japp, mitt ex men absolut min bästa vän!
Ciao!

Kommentarer
    Postat av: Pou-boo

    Du är min bästa vän också hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: