time to relax..

2011-08-15 @ 20:10:14

Nu har jag jobbat sen söndags förra veckan & idag är de måndag, jobbar tills lördag dag och tror att jag kommer vara gaalet slut till helgen. Inte nog med att jag stått på Nolia lör & sön 10-17 så har jag jobbat fullt ut 7-16 vardagarna.. Nu är de en ny vecka & jag hoppas den kommer vara lätt, simpel & utan några som heelst motstånd! Dagen började dock illa när jag välte en hel hink med vatten över mig & golvet, tur man inte är söt som socker så att säga! hehe.. På väg hem höll jag på få en boll i huvet av en unge som inte kollar sig för vart fan man sparkar, kan ju faktiskt komma cyklister bakom hörn, ungsatan! Sen vidare efter vägen går de en tant rätt ut på vägen utan att kolla sig för, tur man har bra bromsar annars hade hon fått sig några skador! Kom hem till mor&far, till min jätte sjuka bror som hade alldeles för ont i örat, lång historia kort så gav läkarbesöket inte mkt till svar utom nässpray.. Nu sitter jag hemma & ska strax hoppa in i duschen så man hinner se toktanterna från Beverly Hills.. dramaa! Och juste! Inte nog med att jag jobbar 24-7 så håller jag ju på med sovrummet än! Blir ju aldrig klart de där!! Dags att sätta igång snart igen..

I veckan ska jag göra följande;
¤ Ner till gymmet på jobbet & löpa lite, måste få upp kondisen! Sommaren har bestått av alldeles för mkt gotta så lite kilon ska bort!
¤ Ner på körskolan (beroende på väder) & göra bort lite faser så man får börja köra lite!
¤ Fredag har dem drop-in hos tatueran så hinner jag efter jobbet så blir de en ny tatuering tillslut!! Oh yes.. ska genomlida mig en till sådan fastän jag sa att jag aaaaldrig mer sa att jag skulle gadda mig!
¤ Finner kära Sofia lite tid övers så blir de förhoppningsvis den middagen vi pratat om såå länge & kanske söta Sandra även har tid då får man locka med henne också!
¤ Lördag är de barnens dag på gårdarna & jag blir barnflickan som gör ansiktmålning & delar ut ballonger! Kommer finnas barn med fjärilar, blommor, hjärtan, dödskallar, spindlar & tigrar! Ska bli skoj!
Nu blire duschen innan klockan blir för mkt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: