magic

2011-02-28 @ 18:58:42

Galen månad måste jag säga! 

Nu har jag valt mina tapeter! Blir nog sjukt snyggt detta! men då är ju frågan när de väl blir av, hehe.. Firade söta Sandra i fredags, var ganska roligt men grymt seg början sen stupa de bara, haha.. gick från Corona hem,  bananas! Men tur att Fredde följde mig =) Beställt en ny skjorta! Blir nog en bild på fredag när de körs igen ;).. skulle egentligen behöva ta de lugnt en helg men de får komma när man blir gammal & grå!

Gick igenom min garderob & provade alla mina byxor för att se vilka man kan kasta.. och hittade 200 kr i mina jeans-shorts! Sjukt glad, hade dock behövt dem mer förra veckan men.. ska inte klaga! ;D

Nu ska jag slänga runt dammsugaren & pumpa musik! Fastnat så jävulskt för dessa låtar;

- B.o.B f. Rivers Coumo - Magic
- John Mayer - Say
- The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
- The Red Jumpsuit Apparatus - Pen & Paper
- Bruno Mars - Marry You





Kommentarer
    Postat av: Undrande

    Ser att du är mycket med den här Fredrik, Har ni något på g eller så? :)

    Postat av: anonym

    Är det något på G mellan dig och den här Fredrik? Ser att ni umgås ibland/mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: