Home is whenever I´m with you, take me home..

2011-07-26 @ 01:09:41

Hej alla busebarn! Long time no see, inte så mkt spännande som händer i mitt liv måste jag erkänna. Semester fick jag, dock inte 5 veckor endast 4 och nu har de gått 2 veckor så försöker väl roa mig så mkt jag kan nu när de är så lite tid kvar innan arbetet börjar.. suck!

Fått de tapetserat & klart, känner mig verkligen som hemma nu.. Lägenheten har som fått en mysfaktor till 100% så ääälskar att bara va hemma, tända lite ljus, mysa framför en film & bara njuta. Meeen semestern är inte till för att spendera hemma framför TVn så nu till helgen är de Piteå, dansar & ler, hade tänkt ha sååå kul jag bara kan i med att utlandsresan som de blev prat om ej verkar bli av så unnar mig & mina pengar på annat roligt som Pdol, renovering av sovrummet, sola & njuta med dussintals glas av vin! hehe..
Investerade i ett barbort & två skinnpallar idag på jysk, får se hur länge dom håller men snyggt blev de då! Kände att soffan va så liten när de är mkt folk så lite fler platser skadar ju inte! Barbordet var planerat länge, alltid velat ha ett & de var ju först tanken att min morbror skulle fixa ett åt mig genom kontakter osv som fixar ett "unikt" lite mer personligt men de har tagit så lång tid att hitta rätt bordsskiva osv så tog chansen nu när jysk hade ett på "rea" !
Nu ska jag äta lite glass, kuckelikola mer exakt! Finns absoluuut ingen bättre glass än GBs 3 speciella smaker; Chocofiliocko, Kuckelikola & Bulleribär! himmelsk gott!
I mina öron;

¤ Home - Jorge Narvaez (feat. Alexa Narvaez)
Duuundersöt flicka som sjunger med sin pappa som har en gudomlig röst!
¤ Lighters - Bad meets Evil
Är inte så stort fan av hiphop men med Bruno Mars röst blir ingen låt dålig!
¤ Man Down - Rihanna
Rihannas troligast bästa danslåt hittills!
¤ Country Song - Seether
Gillar hans röst & ger man låten en chans så blir den bara bättre & bättre!


Lite bilder från mina pdol genom åren;
tjorven min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: