let's make memories

2011-03-21 @ 20:52:26

.. lets bring it back. 'nanaaa'

Nu är de måndag igen.. men som vanligt försvinner den här veckan lika fort som alla andra. Helgen spenderades hos Emelie i vännäs, blev lite bilder som ni ska få se senare! Men iaf,vi hade en trevlig tjejkväll med mycket prat. Sedan livades festen upp med lite grabbar & sedan livades den upp ännu mer av söta parets bråk men de lämnar vi där. Förutom bråket så var de en ganska lyckad fest :)

Dagen efter kom söta familjen & hämtade mig för att sedan besöka farmor&farfar, jag & pappa for och handla med farmor i Hissjö sedan kom familjen Flumeé & då bjöds de på kaffe & kaka! Farmor & farfars hus/tomt har varit i släkten sen min gammelfarmor var liten så nu när mina älskade farföräldrar börjar bli äldre så måste ju självklart tomten stanna kvar i släkten. Och jag hoppas J & V köper de, för de vore en dröm att fortfarande komma till flurkmark på sommaren, ligga på gräset & sola, grilla & åka träktor.

Iaf, kommer ni ihåg bilden jag la in på bryggan? Den bilden ska jag tapetsera inne i mitt sovrum ovanför sängen, med resten av väggarna vita. Då är bilden som en "tavla" för att den täcker inte hela väggen, hoppas de blir snyggt! Ni kan få se den igen här + partybilderna...

           

Nu ska jag hoppa in i min nybäddade säng med lite teoriböcker & en kopp te!
Varit flitig idag & storstädat sedan myst med lite ljus & film!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: