Mannen som talar med hundar

2011-03-08 @ 21:57:54

Ser nu på mannen som talar med hundar, crazy man! Vill också ha så många hundar, som kan springa löst & leka, hoppa, jaga.. ja, måste nog skaffa mig en hund! Får se till sommaren om pengarna & tiden räcker till så blir de förhoppningsvis en vovve! Men då är ju frågan, vill ha en stooor hund som jag kan mysa med men dem ska ha så mkt motion & vet inte om jag har tiden att gå ut med den sååå ofta.. Dock så klarar sig honor bättre än hanar inne. En liten hund är ju också söt, som man kan ta upp i famnen & snuffsa på men dem är ju så små.. Högsta drömmen vore en Grand Danois; en halv ko! <3 Iaf, räcker pengarna & tiden så blir de en vovsing!

Haft så sjukt roligt den dem här senaste månaderna, men nu får de räcka.. pengarna räcker fasiken inte till. Man lär sig uppskatta de man har när man bor själv. Bor ensam, äter sällan middag hemma i med att jag äter sen lunch på jobbet, de blir oftast en macka elr så mot kvällstiden så köper sällan mat hem. Då undrar man ju säkert vart pengarna tar vägen? Nästa löning ska jag spara undan till hemtrevliga saker istället. Köpa saker hem som får en att känna sig hemmastadd. Sedan ska jag kolla om skatteåterbäringen är lika bra i år som förra året. Blir den de, så renoverar jag mitt sovrum på en gång!
Resten av denna vecka ska jag plugga teori & träna! Börjat gå till jobbet nu ist för att åka bil med mormor&mamma. Förhoppningsvis blir man lite piggare i kroppen & får lite bättre kondis. Men imorgon har jag lovat Fredde middag för att han ska fixa mitt ljud på datorn. Han är så snäll som ställer upp när man själv inte ens kan koppla in ett trådlöst tangentbord.
Nu ska jag snabbduscha innan BB!
Är dem inte världens sötaste? De gulligaste är att dem flesta är mörkrädda men ändå är dem gigantiska!
Svar på kommentaren; nej, nada, verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: