Right between your eyes..

2011-03-17 @ 18:53:24

Halloj! Äääntligen fredag.. elr ja, imorn iaf men arbetsdagen är då över! Fredagen ska spenderas hos kära Emelie som fyllt 20 år. Liten tjejkväll med vin & gott. Ringde min kära far & frågade om "lite" skjuts till vännäs där jäntan bor och fick som svar; du får köra, va ju ett tag sen nu! Haha, älskar honom! Så efter den fina tjejkvällen skulle jag försökt ta mig hem, så den ängeln som känner för att köra till vännäs sen mariehem kan ju typ höra av sig.. haha, tror dock inte de finns så många vänliga själar i denna värld. Ont sagt men sant..

Ännu en liten olycka har inträffat.. skurit mig som vanligt.. haha! Kan inte låta bli?! Denna gång räckte de inte med en plåster utan skärsåret va lite för djupt för ett plåster. Skadan skedde på mitt lillfinger(?!) när jag parerade kött.. slank med kniven så otroligt att jag hitta mitt lillfinger, just över den mest "rynkiga" på fingret. jaja.. Läkt fint, dock lite orörligt & stöter ofta in de överallt..

Imorn får min kära farfar komma hem från sjukhuset, älskade du.. Ta hand om farmor nu & tvärtom! <3

Ska dricka en kopp kaffe med mamma nu & sedan dra mig sakta hemåt för en gaaaanska lång dusch & lite städning. Men först ska jag se om mor vill beställa lite kläder med mig!

The Offspring - You're Gonna Go far, Kid

 




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: