throw myself out there..

2011-05-17 @ 22:14:21

Måste skriva av mig lite, ska ej låta de gå till "emo-style" men måste få lite saker sagda.
Jag har haft 2 seriösa, och det tog 3 år av min tid. Jag la helhjärtat ner min tid på dessa två seriösa & ville inget annat än att få de att hålla. Jag förlorade många vänner under denna tid, sa dumma saker & gjorde ett totalt fån av mig själv för något som inte betydde ett skit för er! Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden & ge såna idioter som er en hård jävla käftsmäll!



Nu! färdig, klar, finitooo! Är åt helvettes med förkyld, 38,6 graders feber, snorig, hostig, huvudvärk, och ja juste ÖRONONT! de värsta som finns möjligen, förutom tandvärk.. har så otroligt ont i öronen så kaaanske ska ringa vårdcentralen imorn och kolla om jag har öroninflammation!
nu blir de sängen efter många om & men, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: