there are no words,

2011-09-04 @ 20:57:47

Fortfarande inte riktigt frisknat till, skulle behövt bli toootal frisk innan tatueringen som nu är bokad till den 13/9 !!! Grymt taggad men som jag fortstått så ska man inte va sjuk/förkyld när man tatuerar.. Jag mååste ta tag i förkyldningen och ACCEPTERA att jag har feber, hosta, snuva & halsont och helt enkelt inte trotsa mig själv och gå ut! Emelie ringde för ngn vecka sen och varna för Mycoplasma och har jag fått de nu (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mykoplasma) så kommer den bruden få höra de ena & de andra! hehe nemen hon va snäll som "varna" mig men hon skrämde upp mig lite väl mkt & de vore sjukt ifall de just nu råka vara de!
Jag har fööör många bollar i luften nu känner de som så ska försöka avklara en sak i taget.. Fick ett underbart besked i tisdags om att jag skulle få badrummet renoverat v.38, FINALLY!! Dock blir jag halvt utan toalett & dusch men som sagt, tur man har föräldrarna nära! ;)
Min söta kusin blir stor pojke den 18/9 och jag har stora planer för hans födelsedag bara om min bästaste Fidde kan försöka hjälpa mig så hoppas jag denna snygga killen får en världsbäst födelsedag!
Been there, done that..
vägrar gå samma väg igen med
idioter som inte kan vett & etikett!
Vi är alla människor, lika bra att bete sig som en sådan då!
Fortsättning på Idol, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: