week of hell..

2011-09-01 @ 19:12:49

Börja med att lillebror blev akutsjuk, hög feber länge, hosta osv sen blev mamma dålig tisdagmorgon & pappa onsdagsmorgon.. jag hade känt mig hängig hela helgen men brydde mig inte om de, sen en dag vakna jag med halsont & huvudvärk som satan!! Hade febersmärta, ni vet ont i alla leder & muskler, ingen ork helt enkelt men tog några alvedon och sket i de för jag hade konstigt nog ingen feber trots att allt ledde till just det. Men hur som haver så blev de måndag igen och jag for till jobbet & kände bara att jag ville typ lägga mig på golvet & sova framför alla gäster istället för att ta betalt haha! Så kollegorna tyckte att jag skulle fara hem efter lunchen, skita i städningen för de skulle dom klara vilket jag gjorde.. Nu har jag varit hemma i 3 ½ dag, kommer vara hemma imorn också bara för att..  så kortfattat;

- Hostat fram ett 6-pack på 4 dagar,
- Käkat halstabletter som snus,
- Svettats ut en hel flod som skulle vara mer behövlig på andra delar jorden
& käkat alvedon för en hel armé...
Nu idag känner jag mig piggare men ska ta en sista sjukdag för att vara på den säkra sidan!
Tycker så synd om min kära far, han for nyss till Ålidhems primärvård för att han inte kan andas, röra sig elr sova/äta... hoppas bara allt blir bättre! Detta har varit den vääärsta förkyldningen på evigheter, tror jag föredrar magsjuka framför de här!!
Nu ska jag återgå till mitt TV-tittande och försöka få ngt i min lilla mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: